Üniversitemize E-KPSS Yerleştirme Sonuçlarına Göre Atanan Adayların Dikkatine

ÖSYM Başkanlığı tarafından gerçekleştirilen 26/01/2021-E-KPSS sonucuna gore Üniversitemiz kadrolarına atanmaya hak kazanan personelin atamalarının yapılabilmesi için, aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Üniversitemiz Rektörlüğüne (Üçkuyular, Gürsel Aksel Blv No:14, 35140 Karabağlar/İzmir) 09/02/2021 tarihine (mesai bitimi) kadar başvurmaları gerekmektedir.

 Tebliğ olunur.

 

İSTENİLEN BELGELER:

  1. Dilekçe ve ekleri  (Dilekçe örneği için tıklayınız.),
  2. Kimlik Fotokopisi (Aslı yanınızda bulundurulacaktır.),
  3. Öğrenim belgesinin örneği (Aslı yanınızda bulundurulacaktır.),
  4. 3 adet vesikalık fotoğraf,
  5. Erkek adaylar için; Askerlik Durumuna dair yazılı belge,
  6. Adli sicil belgesi,
  7. “Engelliler için Engellilik Değerlendirilmesi Hakkında Yönetmelik” hükümlerine göre alınmış Erişkinler İçin Engellilik Sağlık Kurulu Raporu,
  8. Mal bildirim formu için tıklayınız. (Form önlü arkalı tek sayfa olacak şekilde kapalı zarf içerisinde ıslak imzalı olarak teslim edilecektir.)
  9. Atama belgesinin internet çıktısı,
  10. Kamu kurum ve kuruluşlarında çalışanlar için hizmet belgesi,
  11. Aile Durum Bildirim formu için tıklayınız
  12. Aile Yardım Bildirim formu için tıklayınız
  13. Atama Taahhüt Bilgi Formu için tıklayınız

 

Posta yolu ile başvuracak adayların ise mutlaka belgelerin asıllarını veya onaylı örneklerini göndermeleri gerekmektedir. Postada yaşanacak gecikmelerden Rektörlüğümüz sorumlu değildir.